Czas na odstąpienie od umowy
30 dni – od otrzymania zamówienia
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jakiego przewoźnika wybierzesz z podanych opcji.
METODA DOSTAWY | ZWROT |
---|---|
Dostawa Lokalna na Łódź | darmowy |
Paczkomaty InPost 24/7 | 13,99 zł |
Kurier DHL | 15,99 zł |
Procedura zwrotu, przy użyciu formularza “Wygodne Zwroty”:
- Przejdź na powyższy formularz używając przycisku “Nadaj Przesyłkę Zwrotną”, uzupełnij wszystkie dane, wybierz przewoźnika i opłać zwrot.
- Zapakuj bezpiecznie towar aby zapobiec ewentualnym uszkodzeniom w transporcie. Pamiętaj iż za zwrotną przesyłkę odpowiedzialny jest zwracający. W związku z czym za szkody wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia towaru, kwota zwrotu będzie pomniejszona o ich równowartość.
- Formularz zawiera wszystkie niezbędne informacje, więc nie musisz już nic więcej w paczce umieszczać.
- Przekaż paczkę kurierowi.
- Oczekuj na informację od nas o otrzymaniu przesyłki ze zwrotem i na niezwłoczny zwrot środków.
Procedura zwrotu, przy samodzielnym nadaniu:
- Pobierz, wydrukuj i uzupełnij ręcznie:
Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf - Zapakuj bezpiecznie towar aby zapobiec ewentualnym uszkodzeniom w transporcie. Pamiętaj iż za zwrotną przesyłkę odpowiedzialny jest zwracający. W związku z czym za szkody wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia towaru, kwota zwrotu będzie pomniejszona o ich równowartość.
- Umieść formularz odstąpienia wewnątrz paczki wraz z dowodem zakupu, lub szczegółowymi danymi zamówienia.
- Nadaj zwrot i przekaz paczkę kurierowi.
- Oczekuj na informację od nas o otrzymaniu przesyłki ze zwrotem i na niezwłoczny zwrot środków.
Adres do zwrotu
Ewentualnie klient oczywiście może wykonać zwrot na własną rękę, poza formularzem. Prosimy takie zwroty kierować na nasz adres:
MarWas-Shop MARCIN WASILEWSKI – Łódź, NIP:7272780955, REGON:523921703
Dodatkowe informacje
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
W przypadku nieodebrania nadanej paczki kurierskiej/paczkomatowej, Klient obciążony zostanie: kosztem zwrotu w wysokości 15,99 zł za każdą paczkę przedpłaconą, kosztem nadania i zwrotu w kwocie 39,98 zł za każdą paczkę nadaną za pobraniem.
Reklamacje
W przypadku wystąpienia uszkodzenia przesyłki w transporcie, lub niekompletnej zawartości, prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem za pomocą dostępnych form kontaktu – w zakładce kontakt, poprzez czat online, lub w stopce sklepu.
Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie do 48h, od otrzymania przesyłki zwrotnej, lub otrzymaniu kompletnej dokumentacji zdarzenia.